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  • Hallo zusammen,


    Ich suche ein Fixture für die Wahlberg Winch 50, habe bereits eins gefunden für die 25 läuft aber nicht richtig(Unterschied 25/50 ist regulär die Länge) für die Winch 50 habe ich auch eins gefunden aber da ist so ziemlich alles gespert.

    Ich bin noch ein blutiger Anfänger und bin mir sehr unsicher ob ich die richtigen Daten am richtigen Ort beim MA Fixture Builder eingebe, auf jeden fall kann ich die Winch so nicht richtig nutzen.

    Hoffe jemand unter euch hat schon mal so ein Fixture schreiben müssen und hat Bock mir die zu überlassen.

    Ich bedanke mich bereits im voraus bei euch für eure Hilfe.


    Grüsse Marc

  • I downloaded an MA-Share version of this fixture and constructed a 3D visualization for it; based upon the data in the file --- it travels 10 meters in the DOWN direction, which is the physfrom = 0 physto = 10 values in that part of the .XML profile. How far does the device you intend to use move as limits [Top / Bottom] ?? I believe you would change that for your actual travel distance but the physFrom and physTO values are for 3D rendering I believe and have no impact on the stage device.


    I can view it visualizing in MA2 v3.5.0.2 MA3D for it's MP_TR_Z attribute which is in the file and the main Attribute of the device .... this is from a .XML profile at Share that states it has been tested on the real fixture .... I cannot truly test the other attributes because I have no access to the real device .... meaning, it 'should' be activating the real device. The manual has the control as being specific handle positions for each of the 6 channels of control.


    PM me if you would like to evaluate the .XML profile. It had to be custom built to the .XML because of the Default MP_TR_Z attribute value, it defaults to it's TOP Limit. 5,112 inches from the Winch Frame, as per the Technical Drawing available.


    Good luck!

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